czwartek, 7 czerwca 2018

Monika&Łukasz | Reportaż Ślubny | 28.04


Monika i Łukasz to kolejna wspaniała para, której miałam zaszczyt towarzyszyć w Ich najważniejszym dniu.

Stres był odrobinę mniejszy niż przy poprzednim reportażu i przez zamieszanie związane ze szkołą i maturą, pojawił się dopiero w sobotę. Co nie oznacza, że zdjęcia nie były dla mnie ważne. Jestem świadoma tego, jak wielki obowiązek spoczywa na mnie, kiedy prosicie mnie o uwiecznienie tak pięknego dnia i ważnych chwil, więc ja daję z siebie wszystko, chcąc stworzyć dla Was najpiękniejsza pamiątkę, do której będziecie wracać z chęcią i ze wzruszeniem :) 
Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za to, że mogłam być z Wami, a jednocześnie rozwijać się w tym co lubię robić najbardziej :)
Wesele przebiegało pod świetną atmosferą, co bardzo ułatwiło mi pracę. Poza tym zostałam bardzo miło przyjęta, a Monika i Łukasz to para, która, kiedy się na nią patrzy, to uśmiech pojawia się mimowolnie. Więc, praca - marzenie :) Życzę Wam takiej miłości przez całe Wasze życie, a taki uśmiech jak tamtego dnia niech rozpromienia wszystkie mroki! 
Was zapraszam do obejrzenia kadrów z Ich ślubu i wesela! :)
Czekam na Wasze opinie i komentarze :) 


2 komentarze: