środa, 16 maja 2018

Chrzest Aleksandra | 15.04


Kiedy już prawie prawie widać kres matur, zabrałam się za obróbkę zaległych sesji. Niektórymi z nich przychodzę się z Wami tutaj podzielić, a w zamian czekam na opinie i przydatne komentarze :) 
Tamtej niedzieli miałam przyjemność fotografować Aleksandra podczas jego pierwszego sakramentu :)
Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć :)
Kochani, ostatnio mój blog troszeczkę zamarł, a to dlatego, że starałam się w pełni wykorzystać czas na naukę, powoli nadchodzi czas wakacji a wraz z nim dużo słońca i jeszcze więcej chęci na stworzenie nowych pamiątek. Chciałabym ożywić tego bloga nowymi sesjami, plenerami, których niestety u mnie jest mało. Weźcie swoich bliskich i zapraszam przed mój obiektyw, pozwólcie mi dobrze wykorzystać najdłuższe wakacje w moim życiu i stwórzmy razem coś niezapomnianego! Dla każdego znajdę czas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz