poniedziałek, 8 maja 2017

Mamo, Tato, idzie lato

Kiedy za oknami nieprzyjemna jak na tę porę roku pogoda zachęcam Was do obejrzenia zdjęć przepełnionych słońcem i uśmiechem dzieci. Rozweselą Was one na pewno, choć na moment.
Myślę, że można nazwać tę sesję powitaniem wiosny.
Razem z pięknymi, małymi modelami udało nam się uchwycić słońce, które do tej pory odwiedziło nas na krótką chwilkę.

Sesja nie była w żaden sposób umawiana, aparat zabrałam ze sobą przy okazji, ale z perspektywy czasu wiem, że była to bardzo dobra decyzja. Najpierw zabrałam ze sobą Dominikę, która przed obiektywem czuje się jak ryba w wodzie, co chyba można zauważyć :) Później dołączyła do niej Martyna i myślę, że ich wspólne zdjęcia kwalifikują się do koleżeńsko-siostrzanej sesji.

Chłopcy jak to chłopcy, niechętnie zazwyczaj pozują, ale również udało mi się uchwycić na kilku zdjęciach i towarzyszącego nam, troszkę umorusanego Patryka :)
Zapraszam na sesje Wasze małe pociechy przed mój obiektyw, uwielbiam fotografować dzieci, stwórzmy pamiątkę z dzieciństwa na długie lata! :)

2 komentarze:

  1. Przepięknie wiosenne zdjęcia! Modele pierwsza klasa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, bardzo mi miło! Modeli miałam najlepszych 😊

    OdpowiedzUsuń