wtorek, 28 marca 2017

Plener ślubny A+K | 2015


Hej wszystkim! 



Nadszedł taki moment kiedy postanowiłam założyć bloga, aby dzielić się tym co powstało dzięki mojej pasji :) Zachęcam do śledzenia moich dzieł, komentowania i oczywiście chcę, żebyście wiedzieli, że zdjęcia powstają dzięki Wam! Zapraszam więc również do kontaktu :) Jestem przekonana, że razem możemy stworzyć coś pięknego :)

PS. Proszę o wyrozumiałość, dopiero się uczę :)

SIERPIEŃ 2015

ANETA + KRYSTIAN


Pierwszą moją 'poważniejszą' sesją był plener ślubny, o który zostałam poproszona przez moją siostrę i szwagra. Dzisiaj widzę, jak niektóre zdjęcia mogłam wykonać inaczej, ale sesja powstała w 2015 i jak na wiek oraz również sprzęt jakim zdjęcia powstawały, jestem zadowolona z efektów.



Dziękuję moim Modelom z całego serca!






2 komentarze: