wtorek, 17 września 2019

Wieczór Panieński Emilki | 20.07


Kochani, choć ten rok jest wolny od reportaży ślubnych to naprawdę czuję ze to co robię ma sens. Wasze zapytania o wolne terminy naprawdę budują i motywują. I choć wielu z Was musiałam odmówić często przez swoje imprezy i inne osobiste plany to przysięgam, że aparat i laptop od obrabiania zdjęć nie maja czasu ostygnąć. Wieczór panieński Emilki to świetny przykład tego, że zamawiane przez Was sesje, to nie dla mnie żadna zabawa a przedsięwzięcie, dla którego daje z siebie wszystko. Mimo wesela, na które byłam zaproszona jako gość udało mam się dogadać i jeszcze przed ślubem omówiłyśmy się na sesję.
Dziękuję za każde zlecenie, za każde zapytanie, za zaufanie, którym mnie obdarzacie. Rezerwujcie terminy, pomagajcie spełniać moje fotograficzne marzenie, a ja obiecuje Wam tu i teraz, że mimo dalekiej drogi do ideału, będę dawała z siebie wszystko, robiąc sesje z pasją i zaangażowaniem. Każda sesja czegoś uczy, niektóre mniej, niektóre więcej. Pamiętajcie, że uczymy się na własnych błędach, a kto nic nie robi nie popełnia błędów.
Jeszcze raz dziękuję i do zobaczenia przed obiektywem ❤


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz