środa, 10 października 2018

Kasia & Grzegorz | Sesja narzeczeńska

Kilka dni przed ślubem Kasi i Grzegorza udostępniam ich sesję narzeczeńską, którą miałam zaszczyt dla nich wykonać :)

Katarzyna i Grzegorz to typ tych ludzi, którzy nie podpowiedzą Ci wzajemnie imion w trakcie sesji, jeśli zapomnisz ich na początku, wtedy musisz wytężyć pamięć, bo usłyszysz tylko jak zwracają się do siebie za pomocą innych czułych zdrobnień ;) i Właśnie z takimi ludźmi uwielbiam współpracować! Z takimi kiedy od początku do końca sesji widać miłość, która aż z nich kipi! Można to zauważyć chociażby po ubiorze, gdy ja otulona w gruby szal, a oni w letnich ubraniach i powtarzający, że jest ciepło ;) Bardzo to ułatwia współprace i oczekiwane efekty na zdjęciach. I kiedy na samym początku sesji przyznali się, że nie wiedzą co mają robić, narzekali, że nie umieją zachowywać się przed obiektywem a ja zapytana, odpowiedziałam, że mają zachowywać się tak jakby mnie nie było, to do końca było już tylko tak :) Zdjęcia zostały wykonane w bardzo luźniej i przyjaznej atmosferze, co ułatwiło mi znacznie pracę. Nic na zdjęciach nie jest wymuszonego, przedziera się przez nie całkowita naturalność, a zarazem piękno :)

Bardzo dziękuję Wam raz jeszcze za tę sesję, bo rozjaśniła mój szary, a zarazem ciężki studencki okres w życiu, który rozpoczynam ;)

Was zapraszam do obejrzenia kilku kadrów z tej sesji :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz